quarta-feira, 14 de junho de 2017

Caixa de Brinquedos :: Toy Box

{Scroll down for English}


E no seguimento do meu último post, porque me sobrou tinta azul e soluções de arrumação para a pequenada nunca são demais, decidi fazer mais uma caixa, desta vez, para arrumar brinquedos. Os princípios de execução foram exactamente os mesmos, basta apenas trocar o print das estrelas pelas letras. Acho que ficou amoroso no quarto do Salvador. 

Resto de uma boa semana para todos vocês, desse lado, que me seguem fielmente.  



***************

Following my last post, because I had extra blue paint and storage solutions for the little ones are never enough, I decided to make one more box, this time, to store toys. The execution process is exactly the same, just need to change the star print by the letters print. 
I think it looks lovely in Salvador's room. 

Wish you all my faithful readers, a good week.

Pode seguir Sofias's Whispers através:
You can follow Sofias's Whispers on: 

Sem comentários:

Enviar um comentário

Thank you so much for your visit, and for taking the time to leave me a comment.
It is always a pleasure to hear from my readers, and it really makes my day!
Sofia
xxx


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...